Onze Lilly Anne

Woensdag begon de ellende...
we verheugden ons zoo op onze 20weken echo.
maar dit bleek allemaal een nachtmerrie te worden...

we kregen te horen dat Lilly, teveel vocht bij haar hersenen had en dat
ze een open ruggetje heeft, maar dit zat onder in haar rug was gezegd...
we werden meteen doorgestuurd naar de verloskundige en die heeft verteld
wat er precies aan de hand was en dat we naar het UMCG moesten voor
verdere onderzoeken...

gisteren zijn mijn liefje en ik eerst nog even de stad in geweest om
alle spanning van ons af te wandelen en toen op naar t ziekenhuis.

we kwamen er aan en we zagen alles helemaal positief, want jah, er waren
genoeg kindjes met een open ruggetje geboren en die konden snel genoeg
geholpen worden... eerst lang wachten in de wachtkamer en toen eindelijk
aan de beurt....

we kregen opnieuw een echo om alles nader te onderzoeken en een mening
van de arts te krijgen.
alles zag er goed uit, tot we de rug gingen bekijken.
de arts vroeg meteen wat er tegen ons was gezegd en tom vertelde dat er
was gezegd dat er onderaan het ruggetje een opening zat...
dit bleek dus niet zo te zijn, want onze dochter bleek dus van t
staart-botje tot aan de 1e rib aan de onderkant een opening te hebben...
ze wordt dus zwaar gehandicapt en zal waarschijnlijk niet eens in een
rolstoel kunnen zitten... dit was een flinke klap, aangezien er was
gezegd dat het alleen beneden aan de rug was en nu bleek het een heel
ernstige vorm te zijn...

we krijgen begin komende week een gesprek met specialisten, over wat we
kunnen verwachten en om nog van alles uit te leggen... daarna is aan
ons de taak een moeilijke beslissing te maken....

de beslissing is voor ons al 99% gemaakt.....:

582 x gelezen, 0

reacties (0)


  • sjaane

    Kippenvel over mijn hele lijf.
    Zo oneerlijk!!
    Sterkte....

  • MamavanKickenPien

    Wat erg, heel veel sterkte!

  • nvevdb

    ow wat erg heel veel sterkte!

  • d.aniela-en-d.anilla

    Ik ken je niet, maar wat vreselijk, heel veel sterkte!

  • Randy

    Woorden schieten te kort... Heel veel sterkte de komende tijd ...
    Liefs

  • Ronja87

    Ow lieve schat, heeel veel sterkte toegewenst met deze verschrikkelijke moeilijke beslissing!! Ik leef echt met jullie mee, de tranen staan in me ogen! Woorden schieten te kort... liefs, Danielle

  • ringel

    Heel veel sterkte!!

  • chantyflower

    Wat een verdrietig nieuws! Heel erg veel succes met jullie moeilijke beslissing. Sterkte!

  • ha.maria - Ruben

    Hey BommyJanka,
    Ik begrijp jullie beslissing helemaal, maar wat een moeilijke keuze moet het zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte. De 20 weken echo had een gelukkig moment moeten zijn, waarop je even in je buik mocht spieken naar de kleine lilly anne, wat een mooie naam, trouwens.
    Heel veel sterkte.

    Mariam

  • jen1827

    Wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte bij deze moeilijke beslissing..

  • mariel0408 mama van Brady

    Ontzettend veel sterkte gewenst!

  • Gezinsleven

    heel veel sterkte!

  • basha

    Jeetje dit is echt ieders nachtmerrie, ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

  • braafke

    Veel sterkte meid!!! Hebben ze dat niet kunnen zien op de echo van 12 weken???

    Groetjes

  • mamayvie

    wat naar voor jullie ik wens jullie heel veel strekte toe deze tijd liefs yvette

  • nicole2

    jeetje wat een verhaal en wat een keuze waar jullie nu voor komen te staan
    ik wens jullie uit het diepste van mijn hart heel veel sterkte toe
    dikke knuffel

  • fritsje

    Wat een verdrietig nieuws, wil jullie veel sterkte toewensen.

  • fennavera

    wat erg voor jullie wat verschrikkelijk!!sterkte

  • kathy v balen

    hey lieve meid
    je bent eigenlijk alles voor mij en dat nu zo van je verhaal en ik ben heel erg verdrietig erom, maar ik kan me even niet inhouden heb heel erg tranen in me ogen. het is wel heel erg moeilijk zo iets, maar meid we leven echt met je mee, ik kan niet meer typpen zusie omdat ik nu heel erg verdriet van je kleine meid. we leven echt met jullie mee. jeetje ik kan het nu nog niet geloven en begrijpen tom en bianca.
    liefs je zusie en gert en theresia en ricardo heel erg veel sterkte tom en bianca

  • Mammalies

    jeetje meis.dacht dat er bij mij erge dingen aan de hand was. pfff. ik leef heel erg met je mee. dikke knuffel en heel veel sterkte

  • mamavan-job-en-thijs

    jeetje meid ik krijg gewoon kippevel! bah wat is dit naar! ik wens jullie alle sterkte toe die jullie nodig zijnbij deze moeilijke tijd.... ik denk aan jullie!

  • Mama~van~Puck~Mees

    Heel veel sterkte en kracht toegewenst met deze moeilijke keus..
    Liefs Kim

  • stip81

    Wat een zielig verhaal. Ik wens jullie heel veel sterkte! De natuur is keihard, ik hoop dat jullie veel steun zullen krijgen van iedereen

  • bertina86

    Die beslissing is zeker moeilijk. Persoonlijk zou ik het houden. Het is toch al een levend kindje!! Geestelijk is het toch wel goed? Vecht voor je kind, anders krijg je waarschijnlijk spijt!
    Veel sterkte.

  • Nima~Boy~Girl~Boy

    Heel veel sterkte! XxX

  • ellebelle

    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen bij deze verschrikkelijke beslissing. Woorden schieten te kort! Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar. Veel liefs

  • meisjep

    Jeetje daar wordt ik wel even stil van......heel veel sterkte en succes gewenst!

    xx

  • Marije86

    Oh meid.. wat vreselijk nieuws.. heel veel sterkte deze periode.. Liefs,

  • Trotse mama van Billy en Fajah

    Jeetje meis, *knuffel*.
    Het was dus erger dan we hadden gedacht. Verschrikkelijk. Dit is denk een van je moeilijkste beslissingen in je leven. Meis, heel veel sterkte, en als je wilt praten weet je me te vinden.
    Dikke knuffel, en xxx bar

  • MamaVanAmy

    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen

  • mama van 2 boefjes.

    Sterkte!